Welcome to Arts Nation – the model of a music and performing arts school that is created by The Vietnam Institute for Arts Education (VIAE ) and The Asia Music & Performing Arts Education Organization (AMPA Education) and is open to students of all ages across Vietnam.

WHY USE THE ARTS NATION LICENSING MODEL?

Working together to duplicate the Arts Nation model across the country, we not only provide opportunities for the young Vietnamese generation to access the quintessence of international art education but also to bring many practical values to an individual’s development and to contribute to the national education of all Vietnamese students through the arts.

STUDY PROGRAMS

Trinity College London

VIA Education phối hợp với Nhà xuất bản sách Trinity giới thiệu tài liệu giảng dạy âm nhạc tiêu chuẩn quốc tế đến với tất cả những người học nhạc tại Việt Nam. Thông qua các bài tập kỹ thuật, trò chơi mang tính giáo dục, những bài song tấu của giảng viên và học viên cùng các hoạt động phát triển khả năng cảm thụ âm nhạc, Nhà xuất bản Âm nhạc Trinity mang đến giáo trình đa dạng được thiết kế riêng cho từng cấp độ.

Alfred Music

Alfred Music là nhà xuất bản giáo trình âm nhạc lớn nhất thế giới. Alfred Music cung cấp các tài liệu giảng dạy, tài liệu tham khảo và tài liệu biểu diễn cho các giáo viên, học viên, chuyên gia và những người yêu thích âm nhạc ở tất cả cấp độ, với nhiều phong cách và nhạc cụ khác nhau.

Poco Studio

Với những hình minh họa được in màu bắt mắt xuyên suốt cả giáo trình, hệ thống sách âm nhạc Poco mang đến một thế giới đầy niềm vui với những bài học và trò chơi giàu tính tương tác nhằm khuyến khích trẻ khám phá, thử nghiệm và tiếp cận âm nhạc theo một cách hoàn toàn mới.

OPTIONS FOR PARTNERS

BUILDING AND DEVELOPING A BRAND-NEW SCHOOL/ CENTER

We accompany you to establish a brand-new brand…

ACCOMPANYING THE DEVELOPMENT OF THE EXISTING SCHOOL/ CENTER

We accompany you to upgrade and rebrand your existing school

SYSTEM OF SCHOOLS IMPLEMENTINGARTS NATION MODEL

CONTACT US

    Choose language